Sabtu, 3 Julai 2010

PEMBAYARAN

AZHAR BIN ABDULLAH

CIMB : 02031346548529

TEL NO : 013 480 4156

SILA SMS NAMA, ALAMAT, BARANG YANG DILANGGAN DAN MASA PEMBAYARAN.

JIKA ANDA DAPAT MENGHANTAR GAMBAR / SLIP / TRANSAKSI BAYARAN KE kag5487@yahoo.com ADALAH SANGAT DIGALAKKAN KERANA TELAH BERLAKU PENIPUAN LANGGANAN DARI KAMI. SILA SIMPAN SLIP TRANSAKSI UNTUK BUKTI PEMBAYARAN SELAGI BARANG YANG ANDA LANGGAN TIDAK DITERIMA.

Bayaran untuk langganan boleh dibuat dengan 5 cara:

1- Berjumpa terus disekitar bandar terdekat

- Sila buat tempahan awal kerana kami ingin memastikan stok sentiasa ada untuk anda. Jadi anda akan berjumpa Azhar Abdullahl di sekitar bandar terdekat.

2- Transfrer wang ke akaun bank.

-Cara ini paling mudah dilakukan menggunakan ATM Bank atau di Internet banking. Kebanyakan Bank seperti Maybank, CIMB dan lain-lain telah menyediakan sistem online banking.

3- Pos Wang tunai.

- Cara ini tidak digalakkan kerana risiko kehilangan wang adalah tinggi. Jika anda ingin membuat juga bayaran menggunakan cara ini sila gunakan Pos Express, Pos laju atau sekurang-kurangnya Pos daftar. Tetapi diharap tiada individu yang memohon menggunakan cara ini. Jika anda menggunakan surat berstem biasa dan berlaku kehilangan wang.Kami tidak akan bertanggungjawab kerana tidak ada bukti pengeposan.

PENGHANTARAN BARANG LANGGANAN

-Pos Laju: Digunakan jika saiz barangan adalah tebal / besar. Caj Pos Laju adalah RM11.20 dibawah 1 KG bagi Semenangjung Malaysia dan RM25.80 bagi Sabah dan sarawak. Track No akan diberikan sebaik barang anda dihantar.

-Pos Express: Digunakan bagi barangan yang nipis dan ringan. Caj Pos Express adalah RM2.50-RM6.00 bagi Seluruh Malaysia. Track No akan diberikan sebaik barang anda dihantar.

-Percuma: Bagi Langganan lebih dari 3 barang. Track No akan diberikan sebaik barang anda dihantar.

* Adalah penting bagi anda memastikan bahawa Perkhidmatan Pos Laju / Pos express dapat sampai ke alamat yang anda sertakan.

Caj Kepada Anda:

RM11.20 Semenangjung Malaysia.
RM25.80 Sabah / Sarawak.

Waranty:

PEMULANGAN BARANG WARANTY

-Anda boleh menghantar barang yang rosak kepda kami kepada alamat yang disertakan pada slip Pos Laju / Pos Express. Sila pastikan barang tersebut dibalut dengan baik untuk mengelakkan pecah / kerosakan luaran yang tidak dapat dihantar Waranty. Jika barangan tersebut pecah / berlaku kerosakan luaran bermakna kami tidak dapat menghantarnya kepada waranty dan anda juga tidak dapat ganti barang tersebut.Jadi kerjasama anda amatlah diharapkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan